Giti Tire toimittaa ensiasennusrenkaat Seat Aronaan

23.03.2018

Giti Tire on allekirjoittanut kolmannen OE-sopimuksen koskien ajoneuvoja joissa on Volkswagen MQB A0-alusta. Viimeisimmän sopimuksen mukaan toimittaa Giti Tire kokoluokan 205/60R16 92H GitiSynergyE1 renkaat Seat Arona crossover-autoihin.

 

Uusi SUV-segmentin Seat Arona valmistetaan Seatin tehtailla Martorellissa Espanjassa, missä myös Seat Ibiza-malleja valmistetaan.

 

GitiSynergyE1 on kehitetty Giti Tiresin tutkimus- ja kehityskeskuksessa Hannoverissa Saksassa. Renkaassa on suorituskykyinen ECO-kumisekoitus, joka antaa renkaalle alhaisen vierintävastuksen sekä erinomaiset ajo- ja jarrutusominaisuudet sekä kuivalla että märällä alustalla.

 

Kuten kaikki muutkin Giti Tiresin henkilöauto- ja SUV-renkaat Euroopassa - GitiSport S1, GitiSport S1 SUV, GitiPremium H1 ja GitiWinter W1 on myös GitiSynergyE1 kehitetty Saksassa.

 

Kaikki ratatestit on tehty yrityksen testiradoilla Espanjassa (Idiada), Englannissa (Mira) ja Saksassa (Papenburg).

 

Seat Aronan lisäksi Giti Tire toimittaa ensiasennusrenkaat VW Polo ja Seat Ibiza-automalleihin. Yritys suunnittelee uusien OE-sopimusten solmimista Euroopassa vuoden 2018 aikana.

 

Kuvia liitteenä.

 

Lisätietoja Giti Tiresistä ja tuotteista löytyy: www.giti.com

 

Giti Tire

Giti Tire on yksi maailman kymmenenneksi suurimmista rengasvalmistajista sekä tuotantomäärän että liikevaihdon perusteella.

 

Tuotemerkeillään Giti, GT Radial, Primewell ja Runway yritys tarjoaa Euroopassa täydellisen rengasvalikoiman henkilöautoihin, SUV-autoihin, pakettiautoihin, kevyisiin kuorma-autoihin (PCR), raskaisiin kuorma-autoihin ja linja-autoihin (TBR).

 

Tarjoamalla korkealaatuisia tuotteita ja palveluita Giti Tire keskittyy luomaan pitkäaikaisia partner-kumppanuuksia jakelijoiden, jälleenmyyjien, kuljetusyritysten, autovalmistajien ja muiden johtavien teollisuusyritysten sekä järjestöjen kanssa.

 

Yritys on perustettu vuonna 1933 ja sen pääkonttori sijaitsee Singaporessa. Yrityksen palveluksessa on maailmanlaajuisesti yli 34 000 työntekijää ja yritys myy renkaita yli 130:ssa maassa.

 

Giti Tiresin huippumoderni tutkimus- ja kehityskeskus (FoU) sijaitsee Hannoverissa, Saksassa. Testiratoja on eri puolilla maailmaa ja Euroopan tuotekehityksessä käytetään muun muassa maineikasta MIRA-testikeskusta Englannissa. FoU Hannover toimii lisäksi yhteistyössä muiden globaalien tutkimus- ja kehityskeskusten kanssa Kiinassa, Indonesiassa ja USA:ssa.

 

Giti Tires ylläpitää määrätietoisesti laatutarkkailun korkeinta tasoa ja yrityksellä on ISO/TS16949:2009-standardi kaikilla seitsemällä tuotantolaitoksellaan. Kaikilla tuotantolaitoksilla, jotka tuottavat Eurooppaan on ISO14001 Environmental Management System akkreditointi.

 


Uutiset

Toukokuu, 2022

Ennakkotilaukset ja uudelleenpinnoitus auttavat kuorma- ja linja-auton renkaiden ostajia syksyyn valmistautumisessa

Maailmanlaajuisten rahti- ja materiaaliongelmien vuoksi renkaista saattaa tulla markkinoilla pulaa tulevana syksynä. Toimitusaikojen pidentyessä ja hintojen noustessa on hyvä valmistautua syksyyn ajoissa. Ennakkotilaus on paras tapa varmistaa kohtuullinen hintataso ja renkaiden saatavuus. Koska hinnankorotukset ovat pinnoittamispuolella olleet maltillisempia ja saatavuus on hyvällä tasolla, on uudelleenpinnoitus kustannustehokas ja ympäristöystävällinen vaihtoehto kuorma- ja linja-auton renkaiden ostajille.


Huhtikuu, 2022

Maatalouden rengasvalinnat vaikuttavat niin ympäristöön kuin viljelyn kannattavuuteen

Maan rakenteen tiivistyminen vaikuttaa suoraan sadon määrään ja siten viljelyn tuottavuuteen. Tiivistymistä voidaan kuitenkin estää erilaisin keinoin, ja renkaat ovat tärkeä osa tätä työtä. Maatalousrenkaiden valinnalla voi siis vaikuttaa niin maaperän kuntoon kuin liiketoiminnan kannattavuuteen. Helppoutta ja ennakoitavuutta maatalouteen tuovat tänä päivänä myös digitaaliset älyrenkaat.


Maaliskuu, 2022

Routavauriot voivat vahingoittaa autoa pahasti - ohjauskulmien tarkistaminen saattaa olla aiheellista

Autoilijat kokevat nyt päivittäin, että kadut ja tiet ovat harvinaisen huonossa kunnossa. Isoja ja syviä kuoppia on runsaasti. Hyvällä tuurilla kuoppaan ajosta selviää pelkällä säikähdyksellä, mutta melko usein renkaiden ohjauskulmat saattavat vääristyä. Myös pahempia vahinkoja sattuu, jos syvään kuoppaan ajaa liian kovalla vauhdilla. Seurauksena voi olla jopa rengasrikko, ja myös jousitus tai iskunvaimentimet saattavat vahingoittua.





Lokakuu, 2021